Garantie

We geven om onze producten en doen natuurlijk ons best om alles in topconditie bij je af te leveren. Toch kan het gebeuren dat er tijdens het transport iets misgaat of dat er een ander probleem ontstaat waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Volgens het Europese recht heb je recht op een deugdelijk product. Dat betekent dat wij verantwoordelijk zijn voor elk gebrek dat binnen twee jaar na levering aan het licht komt. Daarnaast heb je mogelijk extra rechten op basis van het Nederlandse recht.

Ontdek je een gebrek? Laat het ons dan binnen een redelijke termijn weten. In elk geval binnen twee maanden nadat je het hebt ontdekt, maar ook daarna kan het soms nog acceptabel zijn. Neem je op tijd contact met ons op, dan zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.

Klachten

Is er iets niet helemaal naar wens verlopen? Laat het ons dan weten! Stuur een e-mail naar info@scooterbanden-kopen.nl, dan kijken we samen naar een oplossing.

Komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan WebwinkelKeur voor bemiddeling via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil